کد مطلب:۱-۱۴۰۲/۰۶/۳۱
🌹یک عکس،یک خاطره،یک تحلیل-۱۷۸🌹
✍️#قاسم_محمودی
آشنایی با آموزش و پرورش فنلاند-5
کد تجربه۱۷۸-۹۶/۰۷/۲۲
فنلاند، هلسینکی
ادامه صحبت های سرکار خانم ایلونا تایملا - قسمت پنجم
🔸 نقش دانش آموزان در این طرح:
📌فعال بودن دانش آموزان
📌داشتن حس مالکیت نسبت به آموزش و رسیدن به هدف
📌پرسش و سؤال
📌تفکر نقادانه
📌خلاق بودن در کلاس ها
📌ایفای نقش معلمی و همکاری دانش آموزان نسبت به همدیگر
📌درگیر بودن خود دانش آموزان در ارزیابی
📌رویکرد ساختن گرایی در یادگیری
📌توانایی کار با یکدیگر و از هم آموختن
📌یادگیری پرسش محور و کاوش گرانه
🔸 در مدل جدید، دو ماه روی بچه ها کار کردیم که قوانین لازم این مدل را یاد بگیرند. ۱/۵ساعت اول وقت هر روز، برای یک موضوع دور هم هستند. کلاس ها بهم راه دارند و بچه ها میتوانند به کلاس ها بروند.
چالش های خانواده و بچه ها در این طرح این بود که معلم بچه ها کیه؟ می گفتیم هر ۴ نفر معلم بچه ها هستند.
🔸مدل های ارزیابی:
📌خودارزیابی
📌همسالان سنجی
📌و دیگر ارزشیابی و..
🔸ادامه دارد...
*******************************************************
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد