آشنایی با آموزش و پرورش فنلاند-4

کد مطلب:۱-۱۴۰۲/۰۶/۲۴

🌹یک عکس،یک خاطره،یک تحلیل-۱۷۷🌹

              ✍️#قاسم_محمودی

آشنایی با آموزش و پرورش فنلاند-4

کد تجربه۱۷۷-۹۶/۰۷/۲۲

فنلاند، هلسینکی

ادامه صحبت های سرکار خانم ایلونا تایملا - قسمت  چهارم

🔸... این مدل را در مدرسه ی با ۷۰ دانش_آموز ، ۵ معلم و ۵ تم داریم اجرا می کنیم. انرژی زیادی را از ما برد که اینها( ریاضی، محیط زیست و ...) را با هم ترکیب و ۵ تم را بدست بیاریم.

🔸کنار هم قراردادن دانش آموزان با توانمندی های مختلف، ایجاد محیطی که دانش آموزان هر گونه سوال خود را طرح  بکنند، همکاری دانش آموزان و کمک معلمان به دانش آموزان و مشوق بودن آنها از ویژگی های این طرح می باشد.

🔸 ویژگی معلمان در این طرح:

📌دبیران بایستی هر روز و به موقع درگیر فعالیت بوده و دائم آن ها را ارزیابی کنند نه در پایان سال یا ماه.

📌معلم انگیزه دهنده بوده، کاوشگری را دانش آموزان نهادینه و ضمن توجه به تفاوت های فردی، ارزشیابی فرآیندی را اجرا می کند.

📌ایجاد اعتماد در محیط کار و یادگیری در طول زندگی و از هم دیگر از ویژگی های بارز آنان است.

🔸ادامه دارد...

****************************************************

  • فنلاند
  • هلسینکی
  • آموزش و پرورش فنلاند
  • سرکارخانم ایلونا تایملا
  • ویژگی های معلمان
  • ارزشیابی فرآیندی
  • کاوشگری
  • انگیزه دهنده
  • قاسم محمودی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

whatsapp