کد مطلب:۱-۱۴۰۱/۱۰/۱۴
🌹یک عکس،یک خاطره،یک تحلیل-۱۴۹🌹
✍️#قاسم_محمودی
کد تجربه۱۴۹-۹۵/۱۲/۰۶
#مالزی #Nexus International School
در ادامه با تشریح کاربرد اصطلاح «یادگیرندگان» بجای « دانش آموزان» بر راهنمایی و مربیگیری دقیق و همچنین تمرکز تربیت و برنامه درسی بر توسعه متفکران مستقل، خود مدیریت، انعطاف پذیر و منتقد و تمرکز بر توسعه مهارت های شخصی در کنار محتوای علمی تاکید کردند
از یادگیری حرفه ای دبیران گفتند که علاوه بر روزهای خاص یادگیری و ایجاد فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای آن ها در داخل و خارج از کشور، همه روزه بعد از وقت مدرسه از ساعت ۳:۳۰ تا۴:۳۰ بعد ازظهر برای یادگیری حرفه ای، برگزاری جلسات و ...در خدمت معلمان هستیم.
تحلیل:
در یادگیرنده بودن، یادگیری تغییر نسبتا پایدار در دانش و رفتار وابسته به تجربه است که باعث توسعه توانایی ها و مهارت های شخصی، یاددادن تفکر، افزایش خلاقیت ها می شود مدرسه ای که در آن اولیاء(خانواده)، مدیر، کارکنان، معلمان و در نهایت دانش آموزان به معنای واقعی یادگیرنده باشند، به مثابه اجتماع یادگیرنده اند که همه افراد از همدیگر یاد می گیرند.
******************************************************
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد