کد مطلب:۱-۱۴۰1/۰۲/۳۰
?یک عکس، یک خاطره، یک تحلیل-۱۱۹?
✍️#قاسم_محمودی
کد تجربه۱۱۹-۹۳/۰۴/۱۰
#آلمان #آخن #Bischoflichen_Pius_Gymnasium
یکی از اجزای سازنده مدرسه در راه حمایت فردی،پشتیبانی یادگیری است. وظیفه پشتیبان یادگیری، نه بعنوان مربی تدریس خصوصی بلکه در مورد حمایت فردی از دانش آموزان، در هنگام بروز مشکلات یادگیری است که با گوش دادن و با استفاده از روش های تشخیصی خاص و با همکاری معلمان پی به مشکلات برده و در مرحله بعد استراتژی های راه حل با مسئولیت خود دانش آموز،توسعه می یابد. تغییرات در رفتار، در مراحل کوچک با ایجاد توافقات مشخص و همچنین تنظیم آنها به صورت کتبی، در قالب فرم های مشخص آغاز می شود که به این فرآیند کوچینگ یادگیری گفته می شود. علاوه بر نیازهای یادگیری به نیازها و حمایت در حوزه عاطفی و اجتماعی، کودکان مهاجر و دانش آموزان دارای ناتوانی جسمی توجه و مورد حمایت قرار می گیرد.
تحلیل:
بکارگیری مسئول پایه در مدارس با وظایف پشتیبانی آموزشی و تربیتی بهترین ایده ای است که می توان با غنی کردن وظایف و توانمندسازی آنها، بعنوان کوچینک تربیتی و یادگیری بهره برد.
***********************************************
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد