کلاس بازاریابی Berufskolleg Schlob

کد مطلب:۱-۱۴۰۰/۰۲/۰۳

?یک عکس، یک خاطره، یک تحلیل-۱۱۵?

              ✍️#قاسم_محمودی

کد تجربه۱۱۵-۹۳/۰۴/۰۹

#آلمان #بیله_فلد #Berufskolleg_Schlob_Neuhaus

در حین بازدید مراکز یاددهی و یادگیری، کلاس بازاریابی برام جذاب بود که مدیر مدرسه(بعنوان مشتری) درخواست خود را در صندوق کلاس می انداخت و بقیه مراحل در شرکت شبیه سازی شده در کلاس توسط دانش آموزان با استفاده از محیط نرم افزاری آموزشی، درخواست ها و پیشنهادات مشتری را پردازش ، سفارشات مشتری را وارد و کارمندان جدید را استخدام کرده و فیش حقوقی برایشان تولید می کردند. با کار با این نرم افزار تجاری فرآیند گرا، دانش آموزان سطح بالایی از درک فرآیندهای تجاری مرتبط را دریافت می کنند.

نکته جالب دیگر در پایان بازدید موقع گذر از بوفه مدرسه بود که مدیر هنرستان متوجه کاغذهای بیسکویت در روی میز شد و با عصبانیت، آشغال را به سطل انداخت. یکی از همراهان که مدیر هنرستان نیز بودند براینکه ناراحتی ایشان را کم کند به ایشون گفتند که به هر حال هنرستان هستش و از بچه های هنرستان این رفتارها عادیه که مدیر محترم با صلابت خاص خود گفت: اگر قرار باشد هر چیزی که می خورند آشغالش را به زمین بندازند، دستگاه تحویلی ایشان در کارخانه با معضل جدی مواجه شده و کارخانه را بدبخت می کند و باید یاد بگیرند که این رفتارها را انجام ندهند.

تحلیل:

  جامعه پذیری کودکان و نوجوانان در خانواده شروع و در مدرسه قوام و جهت پیدا می کند که امیدوارم با آموزش مهارت ها و تغیر نگرش ها به سرمایه انسانی مطلوب دست پیدا کنیم.

****************************************

  • جامعه پذیری
  • خانواده
  • سرمایه انسانی
  • کلاس بازاریابی
  • کلاس
  • بازاریابی
  • کلاس بازاریابی Berufskolleg Schlob Neuhaus
  • مشتری
  • مدیر مدرسه
  • Berufskolleg Schlob Neuhaus
  • قاسم محمودی
  • آلمان
  • بیله فلد
  • هنرستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

whatsapp