هنر در مدرسه شانگهای چین

کد مطلب:۱-۱۴۰۰/۰۳/۲۹

?یک عکس، یک خاطره، یک تحلیل-۷۸?

              ✍️#قاسم_محمودی

کد تجربه:۷۸-۹۱/۱۲/۰۸

#چین، #شانگهای، #مدرسه_شانگهای

ایجاد موقعیت های یادگیری زیباشناختی و هنر از جمله گالری، استودیو و ... هنر برای دانش آموزان و فعالیت های آن ها، از موارد جالب توجه مدرسه بود که نظر همراهان و ما را به خود جلب می کرد.

تحلیل:  

۱-یکی از ساحت های شش گانه تربیت در سند تحول، تربیت زیباشناختی و هنری می باشد که از جمله اهداف عالی آن:

? درک معنای پدیده هاو هدف رویدادهای طبیعت/هستی...

? رمزگشایی و رمزگردانی از پدیده های آشکار و پنهان طبیعت/هستی وابراز آن به زبان هنری

? درک زیبایی های جهان آفرینش به منزله مظاهر جمال و کمال الهی و ارتقای زیباشناسانه خود

? زیباسازی محیط زندگی و پیراستن آن از انواع زشتی های معنوی، اخلاقی و زیست محیطی

? پرورش حواس و قدرت تخیل می باشد.

۲- به چه میزان این ساحت بسیار مهم درهدف گذاری، برنامه ریزی و طراحی موقعیت های یادگیری(زیباشناختی و هنری) مدرسه مورد توجه و دقت آموزشکاران عزیز قرار می گیرد؟!

********************************************

  • هنر در مدرسه شانگهای چین
  • هنر
  • زیبا شناختی وهنری
  • گالری
  • استودیو
  • دانش آموزان
  • پدیده
  • طبیعت
  • چین
  • مدرسه شانگهای
  • قاسم محمودی
  • زیبا سازی
  • درک زیبایی
  • رمز گذاری
  • رمز گشایی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

whatsapp