کد مطلب:۱-۹۹/۰۷/۱۷
?یک عکس، یک خاطره، یک تحلیل-۴۴?
✍️#قاسم_محمودی
کد تجربه:۴۴-۸۹/۰۴/۰۴
مالزی،کوالالامپور،مدرسه Sapura
✳️چشم اندار (vision) :
نمونۀ یک مدرسه هوشمند واقعی بودن و شناخته شدن برای نگرش یاددهی-یادگیری خلاقانه در سطوح بین المللی
✳️ماموریت(mission) :
برقراری روالهای یاددهی-یادگیریِ خلاقانه برای تربیت کودکان در محیط آموزشیِ خلاق و غنی با علم بر اینکه:
?بهترین آموزش از طریق فرایند حل مسئله ممکن است.
?کودکان با فهمیدن و درک کردن خود و جهان اطراف خود بهتر پیشرفت می کنند.
?ما نه تنها باید توانایی های کودکان را پرورش دهیم بلکه علاقه مندی ها، تجربیات و دانش قبلی آنها را نیز باید مد نظر داشت.
? کودکان باید با دانش، توانش ، مهارت ها و رفتارهایی برای زندگی در جامعه جهانی تربیت شوند.
در سالن اجتماعات مدرسه دو مطلب جالب تحت عنوان«پرورش موفقیت» نصب شده بود که در راستای چشم انداز مدرسه بود
الف- جایی که در آن تجربه یادگیری، فراتر از کلاس است
ب-جایی که تعالی علمی، سرگرم کننده است
#تحلیل:
۱-چشم انداز مدرسه، تصویر رویایی را در مقابل دانش آموزان، اولیاء و کارکنان مدرسه قرار می دهد که جهت دهنده برنامه ها، فعالیت ها و حمیت سازمانی همه ارکان مدرسه بوده که به دنبال تحقق رویا شون هستند.
۲-تحقق چشم انداز و ماموریت نیازمند طراحی دقیق اهداف و برنامه های ذیل اهداف و اجرای دقیق آنها می باشد.
**********************************************************
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد