کد مطلب:۱-۹۸/۰۸/۰۳
?یک عکس، یک خاطره، یک تحلیل-۲۳?
✍️#قاسم_محمودی
?جدول جلسات مدرسه اولوسوی ترکیه?
کد تجربه:۲۳-۸۸/۰۹/۰۳
ترکیه،آنکارا،مدرسه اولوسوی
... بعد از تشریح سازمان مدرسه ، نحوه هماهنگی و هدایت مجموعه را در قالب جلسات متعدد با اصطلاح«ج، ج»(جدول،جلسه) به شرح زیر بیان نمودند.
۱-جلسات شورای اداری مدرسه با حضور معاون اجرایی مدرسه،معاونان اجرایی پایه ها،مسئول خوابگاه و مسئول نیروی انسانی بصورت هفتگی.
۲-جلسات برنامه ریزی مشاوره با حضور سرمشاور و مشاوران کلاس ها بصورت هفتگی
۳-جلسات برنامه ریزی آموزشی با حضور معاون آموزشی مدرسه و مسئول برنامه های آموزشی هر ۱۵ روز یکبار
۴-جلسات دپارتمانهای تخصصی(تخصصی معلمان) با حضو معلمان تخصصی دروس با هم بصورت هفتگی
۵-جلسات مشاوره با حضور مشاوران کلاسی با معلمان کلاسی بصورت هفتگی
۶- جلسات معلمان کلاس های پایه با حضور مسئول پایه،مشاوران کلاس ها و معلمان کلاس های پایه بصورت ۴ بار در سال
۷- جلسات معلمان با حضور کلیه معلمان بصورت ۳ بار در سال
#تحلیل:
۱-بعد از هدف گذاری و سازماندهی منابع اطلاعاتی،مالی و نیروی انسانی چهت تحقق اهداف عالی مدرسه،مهمترین رکن و وظیفه رهبر اموزشی هماهنگی و هدایت مجموعه تحت امر خود در قالب جلسات منظم و هدفدار می باشد.
۲-کنترل و بازخورد گیری طرح و برنامه های اجرا شده در راستای اهداف در جلسات و گروه های تخصصی در بازه های زمانی مشخص،موجبات ارزیابی دقیق و ارائه بازخورد به فراینداجرای برنامه ها می باشد.
۳- توجه به هدایت جمعی در قالب جلسات عمومی با بازه های زمانی مناسب و هدایت تخصصی موضوعات مدرسه در بازه های تخصصی افزایش کیفیت مدرسه را به دنبال خواهد داشت.
۴-کیفیت = توجه به جزئیات
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد