⏭نقشه راه موفقیت تحصیلی/32⏭
✍️#قاسم_محمودی
🌺شیوه مطالعه علوم اجتماعی انسانی 🌺
Ø تعداد سؤالها و زمان هر سؤال در كنكور چقدر است؟
تعداد سؤال در كنكور | زمان پاسخگويي | ضريب در كنكور | مدت زمان هر تست |
20 | 15 دقيقه | 1 | 45 ثانيه |
Ø از هر مبحث چند سؤال طراحی می شود؟
درس | مبحث | زیرمبحث | 1398 | 1399 | 1400 | 1401 |
جامعه شناسی1 | کنش های ما | ویژگی های کنش های انسانی | - | - | 1 |
|
آثار و پیامدهای کنش های انسانی | - | - |
| |||
پدیده های اجتماعی | کنش اجتماعی | - | 1 | - |
| |
شکل گیری پدیده اجتماعی | - | - |
| |||
جهان اجتماعی | جهان اجتماعی | - | - | - |
| |
گستره جهان اجتماعی | - | - | - |
| ||
تشریح جهان اجتماعی | اجزاء جهان اجتماعی | - | - | - |
| |
لایه های جهان اجتماعی | - | - | - |
| ||
جهان های اجتماعی | جهان اجتماعی یا جهان های اجتماعی | - | - | - |
| |
تفاوت و تنوع جهان های اجتماعی | - | - | - |
| ||
پیامد های جهان اجتماعی | جهان اجتماعی، تابع اراده افراد | - | - | 1 + 1 (ترکیبی با درس تغییرات هویت اجتماعی) |
| |
پیامد های جهان اجتماعی فرصتند یا محدودیت؟ | - | - |
| |||
فرصت ها و محدودیت های جهان متجدد | - | - |
| |||
ارزیابی جهان های اجتماعی | قلمرو واقعی و آرمانی | - | - | - |
| |
ارزیابی قلمرو واقعی و آرمانی | - | - | - |
| ||
حق و باطل تابع جهان های اجتماعی | - | - | - |
| ||
هویت فردی و اجتماعی | هویت چیست؟ | 1 | - | 1 |
| |
نسبت هویت فردی و اجتماعی | - | - |
| |||
خودآگاهی یا ناخودآگاهی | - | - |
| |||
بازتولید هویت اجتماعی | نقش جامعه پذیری در بازتولید هویت اجتماعی | - | - | - |
| |
نقش کنترل اجتماعی بازتولید هویت اجتماعی | - | - | - |
| ||
تغییرات هویت اجتماعی | تحرک اجتماعی چیست؟ | - | - | - |
| |
فرصت های و محدودیت های تغییرات هویتی | - | - | - |
| ||
تحولات هویتی جهان اجتماعی | هویت جهان اجتماعی چیست؟ | - | - | 1 |
| |
فرایند تحولات هویتی جهان اجتماعی | 1 | - |
| |||
نقش ارتباط جهان های اجتماعی در تحولات فرهنگی | - | - |
| |||
از خود بیگانگی فرهنگی | - | - |
| |||
هویت ایرانی | هویت ایرانی در گذر زمان | - | - | 2 |
| |
تاثیر انقلاب اسلامی بر هویت ایرانی | - | - |
| |||
جمعیت و هویت | - | - |
| |||
هویت اقتصادی جامعه | 1 | 1 |
| |||
درس | مبحث | زیرمبحث | 1398 | 1399 | 1400 | 1401 |
جامعه شناسی2 | فرهنگ جهانی | جهان فرهنگی | - | 1 ترکیبی با هویت اقتصادی جامعه، بازتولید هویت اجتماعی،پیامدهای جهان اجتماعی،پایه دهم | 1 |
|
فرهنگ جهانی | - | - | - |
| ||
نمونه های فرهنگ جهانی | - | - | - |
| ||
فرهنگ معاصر غرب و نظام نوین جهانی | باورها و ارزش های بنیادین فرهنگ غرب | - | - | 1 |
| |
چگونگی تکوین فرهنگ معاصر غرب | 1 ترکیبی با جامعه جهانی | - | 1 |
| ||
جامعه جهانی | 1 (ترکیبی با تفاوت و تنوع جهان های اجتماعی+تحولات هویتی جهان اجتماعی یازدهم) 1(ترکیبی باورها و ارزش های بنیادین فرهنگ غرب +شکل گیری پدیده های اجتماعی پایه دهم) | 1+1 ترکیبی با نمونه های فرهنگ جهانی یازدهم | 2 |
| ||
تحولات نظام جهانی | 1(ترکیبی با چگونگی تکوین فرهنگ معاصر غرب+کنش اجتماعی پایه دهم) | 1 ترکیبی با: باورها و ارزش های بنیادین فرهنگ غرب یازدهم و پدیده های اجتماعی دهم + 1 ترکیبی با:چگونگی تکوین فرهنگ معاصر غرب یازدهم و تحولات هویتی جهان اجتماعی دهم) | - |
| ||
چالش های جهانی | جهان دو قطبی | - | - | 1 |
| |
جنگ ها و تقابل های جهانی | - | - | 1 |
| ||
بحران های اقتصادی و زیست محیطی | 1 (ترکیبی با جهان دو قطبی+گستره جهان اجتماعی پایه دهم) | - | - |
| ||
بحران های معرفتی و معنوی | 1 ترکیبی با بحران های اقتصادی و زیست محیطی) | - | - |
| ||
بیداری اسلامی و جهان جدید | سرآغاز بیداری اسلامی | 1 | - | - |
| |
انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطف بیداری اسلامی | 1+1(ترکیبی باسرآغاز بیداری اسلامی و جهان دوقطبی | - | - |
| ||
افق بیداری اسلامی | - | - | - |
| ||
جامعه شناسی3 | ذخیره دانشی | ذخیره دانشی | 1 | 1 | 1 |
|
علوم اجتماعی | علوم اجتماعی | 1 | - | 1 |
| |
نظم اجتماعی | نظم اجتماعی | - | - | - |
| |
کنش اجتماعی | کنش اجتماعی | 1 | 1 ترکیبی با جنگ ها و تقابل های جهانی و جهان دو قطبی یازدهم | - |
| |
معنای زندگی | معنای زندگی | - | 1 ترکیبی با نظم اجتماعی | 1 |
| |
قدرت اجتماعی | قدرت اجتماعی | 1 | 1 ترکیبی با نظم اجتماعی + 1ترکیبی با نظم اجتماعی دوازدهم و باور ها و ارزش های بنیادین یازدهم و تشریح جهان اجتماعی دهم | 1 |
| |
نابرابری اجتماعی | نابرابری اجتماعی | 1 | - | 1 |
| |
سیاست هویت | سیاست هویت | 1 | 1 ترکیبی با کنش اجتماعی دوازدهم و افق بیداری اسلامی یازدهم و تشریح ، پیامدها و تحولات هویتی جهان اجتماعی دهم | 1 (ترکیبی با درس 15 جامعه شناسی یازدهم) |
| |
پیشینه علوم اجتماعی در اسلام | پیشینه علوم اجتماعی در اسلام | 1 | - | - |
| |
افق علوم اجتماعی در جهان اسلام | افق علوم اجتماعی در جهان اسلام | 1 | - | - |
|
نحوه مطالعه علوم اجتماعی: در حین خواندن مباحث کتاب های خود، تمام سرفصل هایی را که هرگونه ارتباطی با هم دارند، کنار یک دیگر بگذارید. نکات و کلمات کلیدی مشابه در آنها را پیدا کنید. به کتابهای تست خود مراجعه کنید و تست های هر دو یا چند مبحثی که ارتباط شان را پیدا کردید حل کنید. مسلماً تست هایی خواهید دید که نکته های ارتباطی دقیقتری را برای شما روشن میسازند. این نکات را یادداشت کنید و دائم مرور نمائید.
(مرکز مشاوره تحصیلی محمودی 09143099175)
*****************************************************
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد