عناوین کارگاه های ویژه دبیران
ردیف | موضوع | تعداد جلسه(45 دقیقه) | ملاحظات | |
با اجرای تست روانشناختی در جلسه یا کارگاه | بدون اجرای تست روانشناختی | |||
1 | هدف گذاری و طراحی نقشه راه(ج1و2) | - | 1 |
|
2 | نقشه راه (قواعد مرور و آسیب سنجی)(ج3) | - | 1 |
|
3 | تراز کنکور سراسری(ج4) | - | 1 |
|
4 | هسته فنی یاددهی یادگیری (ج5و6) | - | 2 |
|
5 | فرایند یاددهی یادگیری(جلسه7) | - | 1 |
|
6 | یادگیری معکوس(جلسه8) | - | 1 |
|
7 | سبک های یادگیری(ج9و10) | 2 | - | |
8 | هوش های چندگانه(ج11و12) | 2 | - |
|
9 | چگونه در دانش آموزان انگیزش ایجاد کنیم؟(ج13) | - | 1 |
|
10 | پارازیت های کلاسی(ج14) | - | 1 |
|
11 | درس پژوهی(ج15و16) | - | 2 |
|
12 | یافته های تیمز(ج17و18) | - | 2 |
|
13 | یافته های پرلز(19و20) | - | 2 |
|
14 | ارزشیابی ها(21و22) | - | 2 |
|
15 | مدیریت کلاس درس(23و24) | - | 2 |
|
16 | آموزش پدیده محور(25و26) | - | 2 |
|
17 | آینده معلمی(27) | - | 1 |
|
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد