کد مطلب:۱-۹۸/۰۱/۱۹
?فشار برای پیشرفت تدوین اهداف آکادمیک?
?مارک لیپسی و دیوید ویلسون ۲۰۴ مطالعه را بررسی کردند و دریافتند که به طور میانگین عمل هدف گزینی آکادمیک،پیشرفت تحصیلی را ۵۵ درصد تحت تاثیر قرار می دهد،این بدان معناست در کلاس های درسی که معلمان دست به هدف گزینی آکادامیک بزنند،پیشرفت تحصیلی بیش از کلاس هایی بوده است که معلمان به هدف گزینی دست نمی زنند.
?بر وفق نظر مایک شومیکر "هدف گزینی هم می تواند مدرسه را به سوی موفقیت هدایت کند و هم می تواند سبب ساز انسجام گروهی و اثربخشی گروهی شود".
?رن ادموندز یکی از شخصیت های برجسته در جنبش اثربخشی مدارس در دهه ۱۹۷۰،بر این باور بود که مدارس برای آنکه دانش آموزان موفق داشته باشند باید آن ها را به چالش بکشند. در واقع،داشتن انتظارات سطح بالا از دانش آموزان به ویژه از دانش آموزان طبقات پایین اقتصادی-اجتماعی بنیان مستحکمی را برای پیشرفت آنان ایجاد می کند.
?آقازاده،نقی زاده،فهم TIMSS،مرآت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد