کد مطلب:۱-۹۷/۱۰/۲۳
?در پرلز چه اطلاعات پیشینه ای جمع آوری می گردد؟
?سیاست ملی در ارتباط با خواندن و چگونگی سازماندهی سیستم آموزشی برای تسهیل یادگیری
?محیط خانه دانش آموز برای تسهیل یادگیری
?فضای مدرسه و منابع
?چگونگی اجرای تدریس در کلاس درس
برای جمع آوری این اطلاعات،دانش آموزان شرکت کننده در مطالعه،به همراه والدین،معلمان و مدیران آن ها پرسشنامه هایی را در باره بافت خانه،مدرسه و کلاس درس برای یادگیری خواندن تکمیل می کنند.
?پرسشنامه والدین:
در باره حمایت خانه و خانواده از تجارب اولیه و پایه ای سواد خواندن و یادگیری در منزل است.
?پرسشنامه دانش آموز:
در باره رفتارها و نگرش های دانش آموزان در ارتباط با سواد خواندن
?پرسشنامه معلم و مدیر:
در باره شرایط آموزش خواندن در کلاس،مدرسه و همچنین فعالیت های مرتبط با آموزش خواندن
?اطلاعات پرسشنامه ها در کنار نتایج آزمون پرلز تصویری پویا از سیاست های آموزشی و اقدامات در زمینه یاددهی و یادگیری خواندن در اختیار کشورهای شرکت کننده قرار می دهند.
?مجدفر،قاسم پور مقدم،نقی زاده،فهم PIRLS ،مرآت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد