کد مطلب: ۱-۱۴۰۲/۰۲/۲۲
🌹گزارش سفر آموزشی به استان های اردبیل، گیلان، مازندران و تهران🌹
✍️ قاسم محمودی
امام علی(ع): پیروزی نیازمند دور اندیشی است و دور اندیشی به استفاده از تجربه هاست و کسی که خود را از تجربه ها بی نیاز بداند سرانجام کارها را نبیند چرا که گزینش بهتر و حسن انتخاب، نتیجه تجربه است.
گروه مدارس یادگیرنده آذربایجان شرقی
♻️با هدف:
🔹تقویت شایستگی های حرفه ای موسسین و مدیران محترم؛
🔹تقویت روحیه اخوت و تعاون، خلاقیت و یادگیری مستمر؛
🔹بازدید از مجتمع های آموزشی در اردبیل، رشت، بابل، آمل، ساری و تهران؛
🔹هم اندیشی در حین سفر با رویکرد استفاده از تجارب همدیگر؛
🔹بازدید از جاذبه های گردشگری و طبیعت استان های مورد بازدید؛
🔹و کسب تجارب آموزشی و مدرسه داری
♻️در خدمت همکاران فرهیخته خانم ها و آقایان:
🔸مجید قلی پور و فاطمه فایدئی از مجتمع آموزشی تمدن؛
🔸حسین جوادی از مجتمع آموزشی امام صادق (ع) هشترود؛
🔸سعید عبدل زاده از مجتمع آموزشی دانش جا
🔸 طاهره پورصایری از مجتمع آموزشی برهان
🔸 غلامحسین والاناصر و رقیه نصرالله زاده از مجتمع آموزشی گلهای بهشت سردرود؛
🔸طاهره علیپور و عارفه بلندی از مجتمع آموزشی رهنمون
🔸کبری عبادپور از مجتمع آموزشی فرادانش
🔸محمدرضا توسلی، هانیه عیسی زاده، هاله عیسی زاده و یلدا عیسی زاده از مجتمع آموزشی نخبگان اردبیل؛
🔸صغری عبادی از مجتمع آموزشی میثاق
🔸مائده ابراهیم پور از مجتمع آموزشی پیشگامان تکنولوژی و
🔸وحیده فاضلی از مجتمع آموزشی مبتکران
♻️از مجتمع های آموزشی:
🔹 اردبیل: مجتمع آموزشی نخبگان؛
🔹 رشت: مجتمع های آموزشی پیشگامان ، صبا و پروفسور رضا؛
🔹 بابل: مجتمع های آموزشی مهرگان ، البرز و الغدیر؛
🔹 آمل: مجتمع های آموزشی فروغ دانش، نخبگان و دارالفنون ؛
🔹 ساری: مجتمع های آموزشی اسوه، پیشتازان، ایران دخت و اندیشمند؛
🔹و تهران: مجتمع آموزشی سروش
بازدید و علاوه تجربه ها و اندوخته های قبلی خود، تجارب دیگر مدارس و دوستان ارزشمند خود را بر آن افزودیم و بر این نکته بسیار مهم واقف هستیم که«تجربه آموزگاری سخت گیر است چرا که اول می آزماید، بعد می آموزد ولی تجربه دیگران آموزگار سهل گیری است اول می آموزد، بعد می آزماید».
امید است این فرصت ارزشمند که با همراهی موسسان و مدیران محترم استان و بخشش تجربیات ارزشمند خانم ها و آقایان عیسی زاده، گیلان پور، هنرمند، یوسفی، هژبری، آزادیان، محمدی، یزدان نژاد، رجایی، مقصودی فر، عابدینی، محمودی، نجفی و شیرازی از ۱۶ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه۱۴۰۲ ایجاد شد، موجبات خودافزایی، دگرافزایی و هم افزایی و با بهرهگیری نظریه ها، روش ها و ابزارهای مورد استفاده مدارس مورد بازدید با رویکرد متناسب با مدارس خود، موجبات تبلور افراد یادگیرنده، «مدارس یادگیرنده» و در نهایت «جامعه یادگیرنده» شویم. ان شاءالله
در پایان بر خود لازم می دانم از همکاری و عنایات ادارات کل، معاونت های محترم مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی، شوراهای هماهنگی مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش های استان های آذربایجان شرقی ، گیلان، مازندران و مدارس میزبان کمال تشکر و قدردانی خود و همراهان را اعلام دارم.
************************************************************************